5 Haziran 2009 Cuma

Figo'ya Aslan Kancası

Mayıs ayında aktif futbolculuk hayatını sonlandıracağını söyleyen ve bunu da yapan Luis Figo'ya Galatasaray'dan akıl çelici bir teklif geldi. Figo'ya yıllık 5 Milyon Euro + SSK veren Galatasaray ünlü yıldızın aklını çeldi ve çok sevdiği Türk Lokumunu doya doya yeme fırsatı verdi. Figo bu teklifi geri çeviremedi, oracıkta sözleşmeyi imzalayıverdi. Figo'nun bu kararı almasında bir diğer önemli etken de Tiraj Kaygısı Haber Ajansı'nın samimiliği oldu. Geçtiğimiz hafta muhabirlerimizle Kumkapı'da eğlenen ünlü futbolcu imza sonrası şu açıklamalarda bulundu;

"Yıllardır Türk medyası beni kah Galatasaray'a, kah Fenerbahçe'ye transfer ediyor, hatta bir defasında Trabzonspor'a "beni alın" diye faks çektiğimi yazmışlar. Bu sene futbolu bıraktığım için böyle yalan haberler yapamadılar. Ben de transfer haberlerinin en güvenilir kaynağı olan tiraj kaygısına bu durumu bildirdim ve diğer gazetelere bir nevi taktım kapağı. Yıllardır yalan haberlerle uğraşıp bir türlü getiremediler beni İstanbul'a, ama bakın Tiraj Kaygısı'na, tık diye en doğru haberi patlattı."


simitci

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder