12 Haziran 2009 Cuma

Joan Laporta vs. Florentiono Perez



Tiraj Kaygısı dünyada eşi benzeri görülmemiş bir habercilik örneğine imzasını atarak Barcelona başkanı Laporta ve Real Madrid başkanı Perez'in telefon konuşmalarına şahit oldu...

İşte bütün dünyayı sarsacak konuşmalar;

Laporta: Hacı naber?
Perez: N'olsun hacı, transfer falan uğraşıyoruz işte...
Laporta: Uğraşırsın tabi, kusura bakma ama bütün piyasanın içine sıçtın be hacı!
Perez: Sana ne lan? Sana mı soracam piyasayı?
Laporta: Enayisin olum sen, gittin 62 milyon verdin Kaka'ya, o kadar eder mi bir futbolcu?!
Perez: Hahaa... Kıskanıyosun hacı sen beni, daha Ronaldo var, ona da 94 Milyon vericem, Kaka nedir ki...
Laporta: Hiçbir futbolcu o kadar para etmez, alt yapıdan çıkmıyor mu birader sende futbolcu?
Perez: Çok para değil ki birader bu para... Ben g.tümü dolarlarla siliyorum, futbolcularım neden silmesinler...
Laporta: Hahahah malsın a.q., gtünü dolarlarla siliyormuş ya, öldüm lan gülmekten... Ee ne boka yarıyor silince? Hahahah, ben de Şampiyonlar Ligi kupasının içine mıçıyom, canım sıkıldıkça da Kral Kupasıyla Lig kupasını kullanıyorum hahahaha... O dolarlarla sildiğin uzvun yiyorsa Messi'yi alsana lan denyo! Ahahaha
Perez: Delirtme lan beni, tu puto madre !
Laporta: Hahahaha, real madrid real madrid zuahaha... Hadi şimdi s.ktir, ben kupalarımın yanına gidiyorum...


Kaynak: Perez'in Dolarları
Colpo Oranı: Değişken...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder